Design thinkig

    • Doświadczeni trenerzy-eksperci i praktycy
    • Praktyka,  ćwiczenia, case studies
    • najwyższj jakości licencjonowane  materiały
    • negocjowalne ceny szkoleń

Czym jest design thinking?

na czym polega unikalność szkolenia Design Thinking?

Dogłębne zrozumienie potrzeb użytkowników jest kluczem do wytworzenia innowacyjnego produktu czy usługi. Program szkoleń Design Thinking  ma na celu pokazanie, jak wykorzystać metodę po to by skrócić czasu i koszty od momentu zdefiniowania hipotezy problemu do testów prototypu rozwiązania z precyzyjną grupą docelową. Podczas intensywnych warsztatów, uczestnicy nie tylko zobaczą, jak przebiega proces Design Thinking, ale też poznają wiele technik i narzędzi go wspierających.

Design Thinking można zaadaptować do potrzeb niemal każdej branży. Dzięki szkoleniu uczestnicy będą posiadali wachlarz narzędzi do zastosowania w planowanych przez siebie procesach. Będą potrafili dobrać techniki adekwatne do sytuacji i celu, który chcą osiągnąć stosując Design Thinking w swojej organizacji.

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową.  Wykorzystywane są różnorodne case studies oraz aktywizujące metody szkoleniowe. Materiały na warsztat są tak dobierane, aby maksymalnie pobudzić kreatywność uczestników. 

ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie jest przeznaczone dla członków zespołów projektowych oraz:

    • menedżerów innowacji, rozwoju produktów,
    • początkujących scrum masterów i product ownerów,
    • liderów/menedżerów działów i zespołów,
    • interesariuszy i osoby zaangażowane w proces wytwórczy,
    • przedstawicieli działów spoza IT jak np. sprzedaż, marketing.
    • Szczególnie polecamy kierownikom produktów, projektów, projektantom, analitykom, pracownikom działów Obsługi Klienta i HR

OPOWIEDZ NAM O WYZWANIACH TWOJEGO ZESPOŁU-DOPASUJEMY SZKOLEnIE

ZAKRES SZKOLENIA

Design Thinking

    • Założenia idei i metody

Faza odkrywania

    • Przegląd obecnej sytuacji, istotnych danych, przegląd trendów i inspiracji
    • wypracowanie wyzwania

Faza interpretacji

    • Empatyzacja: tworzenie person
    • Głębokie zrozumienie użytkownika z użyciem mapy empatii
    • Formułowanie wartości dla użytkownika

Faza wymyślania

    • generowanie pomysłów na rozwiązania – odbijając się od wypracowanej wartości dla użytkownika oraz jego potrzeb, barier i celów
    • Kompilacja rozwiązań
    • wybór pomysłów do realizacji

Faza eksperymentowania (prototypowanie)

    • tworzenie prototypu
    • weryfikacja prototypu

Faza ewolucji

    • wyciąganie wniosków i zmiany w koncepcji

Podsumowanie warsztatów

INFORMACJE DODATKOWE

Czas trwania szkolenia: 2 dni (możliwe jest przygotowanie wersji jednodniowej szkolenia. Zapytaj o szczegóły konsultanta)

Wielkość grupy: 6-12 osób

 

 

klienci o naszych szkoleniach

w jaki sposób możemy ci pomóc?

Jeśli zainteresowało Cię nasze szkolenie lub consulting prosimy o kontakt

 

Promiteus Sp. z o.o.

03-932 Warszawa

Dąbrowiecka 32/U1

Tel.  533 111 300

Dział marketingu:

Tel. 600 325 580

email: kontakt@promiteus.pl

Call Now Button