KANBAN MENAGEMENT LEVEL 1

    • Doświadczeni trenerzy-eksperci i praktycy
    • Praktyka,  ćwiczenia, case studies
    • NAJWYŻSZJ JAKOŚCI, LICENCJONOWANE  MATERIAŁY
    • sala w centrum miasta
    • Certyfikat

Kanban LEVEL1

2000zł
5/5
JAKUB DRZAZGA - TRENER

JAKUB DRZAZGA - TRENER

Jakub jest certyfikowanym trenerem Scrum.org oraz Kanban University. Posiada doświadczenie z najróżniejszych obszarów powiązanych z projektami IT. Obecnie robi to co lubi najbardziej: jest konsultantem i szkoleniowcem. Od wielu lat pomaga rozwiązywać najróżniejsze problemy organizacjom począwszy od start upów na korporacjach kończąc. Gdy wymaga tego sytuacja dołącza do projektu i pomaga wyprowadzić go z krytycznej sytuacji. Nie akceptuje kosmetycznych zmian i podążania za projektową modą. Jeżeli pomaga wdrażać w organizacji Kanbana albo Scruma to tylko po to aby wytwarzano lepsze oprogramowanie spełniające oczekiwania i potrzeby użytkowników.

SZKOLENIE KANBAN MENAGEMENT LEVEL 1

    • Czas trwania szkolenia: 2 dni (możliwe jest przygotowanie wersji jednodniowej szkolenia).
    • Wielkość grupy: 6-12 osób
    • Certyfikacja
      Kanban Unieverity
    • EGZAMIN wersja papierowa lub on-line po szkoleniu

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

    • Przygotowanie i realizacja szkolenia przez eksperta, akredytowanego trenera  Scrum.org i Kanban Univerity.
    • Efektywne szkolenie w małej grupie – średnio 6-12 osób.
    • Materiały studenta wraz z przykładowymi pytaniami do egzaminu
    • Materiały szkoleniowe i rekwizyty do ćwiczeń.
    • Obiad oraz catering (napoje i przekąski)
    • Certyfikat ukończenia szkolenia i potwierdzający zdanie egzaminu (w języku angielskim lub polskim).

na czym polega unikalność szkolenia PROFESSIONAL SCRUM MASTER?Kanban Menagement level1?

Szkolenie Kanban Management Professional I nazywane również Kanban System Design to wprowadzenie w metodę Kanban i zarządzanie za jej pomocą wszelką pracą nienamacalną, intelektualną lub kreatywną.Pozwala zrozumieć i ulepszać orientację usługową zespołu przez co staje się silnikiem zmian w rękach formalnych i nieformalnych liderów, project managerów, Scrum Masterów, Agile Coachów.
Szkolenie jest prowadzone przez praktyka – osobę która na co dzień wprowadza usprawnienia w firmach albo wyciąga projekty z ruiny. Szkolenie jest ułożone z czterech etapów.

  1. Najpierw trener pomaga uczestnikom w ułożeniu wiedzy którą już posiadają na temat Metody Kanban.
  2. Następnie uczestnicy zostają zanurzeni w doświadczeniu – biorą udział w symulacji getKanban, gdzie mają okazję zarządzać Systemem Kanban.
  3. Następnie trener pomaga im w zrozumieniu idei które składają się na Metodę Kanban
  4. Na samym końcu uczestnicy zostają zapoznani z case study wdrażania Systemu Kanban w projekcie oraz sami tworzą pierwszą wersję Systemu Kanban dla swojego projektu.

Zakres szkolenia jest mocno skupiony na optymalizacji przepływu wartości. Dzięki szkoleniu uczestnicy będą posiadali narzędzia do tego, aby:

  • Dostarczać wartość szybciej (zmniejszyć Lead Time), dostarczać więcej wartości (zwiększyc Throughput)
  • Poprawić przewidywalność serwisu
  • Zarządzać skuteczniej wartością biznesową (deferred commitment)
  • Redukcję przeciążenia pracowników i zwiększenia ich motywacji
  • Lepsze dostosowanie do potrzeb klienta

ADRESACI SZKOLENIA

    • Scrum Masterzy
    • Agile Couche
    • Liderzy/menedżerowie działów i zespołów
    • Specjaliści, członkowie zespołów
    • Kierownicy projektów

KOrzyści ze szkolenia

  •  Uczestnik potrafi samodzielnie stworzyć System Kanban z uwzględnieniem potrzeb klientów i pracowników
  • Uczestnik potrafi zastosować metryki i diagramy, aby badać efektywność przepływu pracy
  • Uczestnik potrafi zastosować prognozowanie statystyczne, aby wyznaczyć Service Level Agreement (np. zadanie zostanie ukończone z 95% prawdopodobieństwem w przeciągu 5 dni)
  • Uczestnik zna elementy Metody Kanban (np, praktyki, agendy, metryki, role, wartości, pryncypia, )

ZAKRES SZKOLENIA

  • Kanban Lenses (serwis, przepływ pracy, sieć serwisów)
  • Praktyki Metody Kanban
  • Agendy Metody Kabnan (Sustainability, Service Orientation, Survivability)
  • Pryncypia Metody Kanban (Service delivery, Change, Scale)
  • Wartości Metody Kanban
  • STATIK – System Thinking Approach To Implementing Kanban – Narzędzie do wprowadzania Kanbana
  • Skumulowany diagram przepływu (cumulative flow diagram)
  • Throughput Run Chart
  • Service Level Agrement & Service Level Expectations
  • Różnice pomiędzy: Metodą Kanban, Systemem Kanban, Tablicą Kanban i Kartą Kanban
  • Metryki:
  • Customer & System Lead Time
  • Delivery Rate (Throughput) – przepustowość
  • Flow Efficiency (efektywność przepływu)
  • Kadencje Kanban (Kanban Cadences)
  • Czym jest serwis?
  • Odroczone zobowiązanie i opcje (Defered commitment & options)
  • System ciągniony (pull system)
  • Sposoby ustawiania limitów (jak technicznie to zrobić na tablicy)
  • Wielkości partii (batch sizes)
  • Zobowiązanie w dwóch fazach (2 phase commitment)
  • Prawo Little’a (Little’s Law)
  • Klasy serwisów (Classes of Service)
  • Projektowanie Tablic Kanban
  • Projektowanie Kart Kanban (Ticket Design
    •  

klienci o naszych szkoleniach

w jaki sposób możemy ci pomóc?

Jeśli zainteresowało Cię nasze szkolenie lub consulting prosimy o kontakt

 

Promiteus Sp. z o.o.

03-932 Warszawa

Dąbrowiecka 32/U1

Tel.  533 111 300

Dział marketingu:

Tel. 600 325 580

email: kontakt@promiteus.pl

Call Now Button